för slitet hår eller ni som bara vill frächa upp håret

jag har ganska långt hår men det börjar bli väldigt slitet. sist jag klippte mig klippte hon av halva håret känndes det som. så jag kör på hårinpackiningar och ha balsam i väldigt länge. jag tycker nästan det är bast att ha balsam i länge och mycket i topparna.

om ni inte har hårinpackning hemma så kan ni prova och köra på ett hemmagjort recept;
Lika delar av
olivolja
äggula
naturell yoghurt
honung
ev. citron

låt verka någon timma och tvätta ur

Eller:
sov med olivolja i håret

om du ska sova med olivolja i håret glöm INTE att ha ett bra shampo så du får i allt!
för om olivoljan blir kvar så blir håret så konstigt:)


Kommentarer
Postat av: alexandra

var gärna med i veckans blogg:)

2009-12-08 @ 17:12:33
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0