tordag, för mycket i hjärnan?

vad börjar man med? hej? vi kör på ett hej!

hej! vad har ni haft för idag? inte hänt mycket idag för mig, men det är en grej jag har börjat funderat på. som jag bara måste dela med mig av! läs om ni vill annars, skit i det!:)

fins värkligen kärleken? helt seriöst! värkar det här logiskt att två personer har den kemin att kunna älska varandra lika mycket båda två?! för i slut ändan så är det ju alltid så att det tar slut och den ena kan inte komma över den andra. det var en som sa till mig här om dagen "man kan ändast vara lycklig i högst tre månader sen skiter det sig" är det så det är? att det har blivt sån hets med det här att "finna den rätta".. är vi säkra på att det finns någon där ute för alla? för vad är den rätta, den som har samma åsikter? eller handlar allt om kemin mellan två personer? jag menar hur f*n vet man vart han/hon är då? att det finns kvonnor 30+ som har sån jävla panik för det börjar "dra ihop sig" för snart måste dom gifta sig och skaffa barn. men vad är ett liv om du hela tiden ska gå runt och leta efter den rätta? för alla gör ju det, innerst inne vill ju alla ha kärleken. och dom som har funnit den då är man fortfarande lika kär efter 25 år som efeter 1 månad?
att finna den rätta, sen då är livet slut inprincip? jag fattar väll att att det inte är slut bokstavligt talat, men vad gör man sen då när du har funnit han/hon. vad fan händer då?



Kommentarer
Postat av: hahahaha

man kan ändast vara lycklig i högst tre månader sen skiter det sig

2009-12-03 @ 20:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0