19.16

Det tog mig ett bra tag innan jag hittade hit igen! Men de blir så, desto mindre man bloggar desto mer ångest får man när man tänker på hur länge sen det var. Och tiden går. Vet att det är helt sjukt att jag ska sitta nu och skriva om min födelsedag nästan 1 månad efter. Men den var perfekt! Underbar!

Då var det här sommarlovet nästan slut. Känns väldigt konstigt. De har gått så otroligt fort! Var inte länge sen vi sprang till kyrkan i panik och flåsade in och sjön den blomster tid.
Nu väntar höst, mörker och kyla.Det känns i luften, i allt att sommaren är slut.
På fredag har jag och tjejorna kräftskiva och det blir nog som ett avslut för sommarlovet. En början på hösten och en början för 8:an.
Alla har vi förhoppningar inför de nya året. Jag skulle kunna gemföra skolstarten med nyårsafton.
Just nu är mina förhoppningar bara att vi fortsätter hålla ihop. De är de jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0