nyårs löften?

mitt första inlägg på 2010!
hur har ert år börjat? mitt började helt okej. det hr inte hänt så mycket så ordet okej passar bra. 
brukar ni ha nyårs löften? jag brukar ha, men aldrig lykas hålla dom. men ett av mina löften i år ska jag hålla. och det är att börja skriva dagbok, varje kväll. det kommer bli skit kul att läsa igenom i slutet av året och minnas varje dag. än så länge har jag följt mitt löfte.
mina 6 första dagar har jag tagit det lungt. en mjukstart på året typ. så det inte kommit något sånt där jätte spännande i min fina lilla dagbok, men det kommer nog!


idag blir det bara att vara hemma och ta det lungt. städa ska jag göra. och kolla på P.H!

 

klara


Kommentarer
Postat av: alexandra

okej, kul:)

dem flesta brukar säga lady gaga...hehe!XD

2010-01-09 @ 15:37:51
URL: http://tittapaminsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0