23.33

Då var mitt ner räknande slut. Min efterlängtade syster kom hem igår natt! Har saknat henne enromt!
Imorse åkte jag och syster och halvard ner till månsan och hade lite frukost och bara mycte. De är ju olidligt att vara inne i denna värme!! Sen så åkte dom och jag var med tjejorna:-)
Jag brukar ju inte ofta ha något vettigt att ha att berätta men idag har jag faktist blottat brösten två gånger faktist! haha!! Det var inte med mening någon av gången, men jag tror nästan nu att hela månsan har sett dom  nu. Då har jag ju de avklarat iallafall ;-)  
skämt och sido..

Just nu sitter jag i saskias säng och bara pratar, super  skönt! Jag sover  här också:-)
Nyss var vi på månsan och träffade jonatan och  jackob där! trevligt trevligt!

nu  ska jag vara social med dom.


klara


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv;Det är bara bra :)

2010-07-14 @ 10:35:08
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: Emma

SV; jo min dag har vart bra, din då ? :)

2010-07-14 @ 21:12:10
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0