7 dagar kvar!

Det vart inte så mycket mer bloggande igår. Men om jag säger såhär. långt kom vi iallafall inte på vår så kallade promenad. Faktum är att vi kom ingenstans igentligen. vi bestämde oss för att åka till månsan istället så vi cyklande ner dit!:-)

Nånting som jag bara måste säga är att de är så jäv*a varmt på natten. Jag ligger där och svettas som bara den! Men jag klagar inte värme är bra!:-D

Nu eller ja snart ska jag ner på stan och möta saskia, vi tänkte springa igenom vårt stora utbud av bikinisar och sen åka ner till månsan. VI♥MÅNSAN!  Jag hoppas verkligen att jag hittar en ny bikini, för jag vill inte ha en trekantsbikini längre. Men vi får väll la se:-) Nu tänker jag sätta på mig lite kläder och gå ut med hunden en snabbis sen åker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0