bränd i solen

Ännu en till dag i värmen vid sjön! Min dag började mycket tidigt det. känns bra och komma upp i tid! Jag lisa-my och halvard tog med oss frukost och åkte ner till månsan! Super mysigt! Det är så otroligt varmt redan vid 10 tiden så man nästan kokar! Sen kom saskia och halvard och lisa-my åkte.
På tal om att koka föresten, det känns som om hela jag är helt röd. jobbigt värre! Bara jag inte börjar flagna..

Jag hör nu från balkongen att det regnar! väldigt skönt faktist. Det behövet komma en skur. Visst jag älskar det vackra vädret men lite annat behövet vi också.. ibland..

Imorgon blir det nog inte månsan (ovanligt) utan blir nog IKEA med familjen!



klara


Kommentarer
Postat av: ASIAT

stackarn!

sv: jag har varit i stan och shoppat,!

har du några planer inför imorgon då?

kramkram =)

2010-07-15 @ 21:28:18
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0