Det är fint ute sommarlov men jag sitter inne *suck*

Det var underbart att träffa min vän igen efter en hel vekcka. Igentligen gjorde vi inget men lika kul hade vi för de ändå. Mycket skratt och prat vart de. Haha frågade henne vad hon tyckte om min bränna ett antal gånger bara för att jävlas. Det är ju aldrig kul när andra personer är brunare en än själv och skryter om de.
Men jag gjorde det av kärlek älskling!♥


Just nu försöker jag fixa ihop något kul för jag är så jävla rastlös. Men eve svarar inte och michelle orkar inte och saskia är på någon skit camping.
Skulle inte de inte bli vår sommar tjejer?

Snart våldgästar jag någon, för jag är så otroligt utråkad

Kommentarer
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Hoppas du hittar nått roligt att hitta på! Inne kan man ju inte sitta när det är så fint väder! ;)

2010-07-18 @ 22:35:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0