Evelina dags

Godmorgon! Idag är det en sån här typisk jag-orkar-inte-göra-nånting-dag. Så det är ungefär det schemat jag ska hålla. Ska ner en sväng till evelina också. Har inte träffat henne på en vecka så det ska bli kul! Har saknat henne♥
Jag slö kollade nyss på en barnfilm som gick på tv. Kyrkogårdsön hette den, har sett den förut men det är faktist en bra barnfilm! Det är synd bara att skådespelarna inte är sådär super bra.. Dom läser bara manua, ingen känsla alls. Nog om det.


Just nu siiter jag med Björn Axen hårinpackning i håret och låter den värka. Jag rekomenderar den starkt till dom som har slitet hår! Den är rikitgt bra, och doftar cocos.

N hittar den på kicks, dock är den lite dyare 150 kronor. Men det är värt de, jag lovar er!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hur är läget idag?:)

2010-07-18 @ 14:57:08
URL: http://itisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0