fredag 11.37

God morgon:-) Min hals blev nog lite bättre av tét, har inte alls lika ont som jag hade igår kväll. skönt!
Man vill ju inte bli sjuk på sommaren! nej nej nej säger jag bara till de.
Vaknade ungerfär kvart över nio av mig själv. Helt sjukt igentilgen vilken rutin människa jag är! Brukar ställa klockan vid den tiden så jag inte kommer upp för sent. Men även utan klocka så vaknar jag då. Rätt skönt faktist.
Så jag och doris gick på en härlig morgon promenad. Det är inte alls lika varmt idag som igår. Perfekt väder för IKEA. 
 
Vet ni? om exakt 2 veckor fyller jag 1. längtar!


klara

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hej! Var med och tävla om att bli intervjuad på min blogg! Du behöver bara skriva att du är med samt mail så att jag kan kontakta dig! :D

Vinnare dras slumpmässigt ikväll.

Kramar från Molly

2010-07-16 @ 13:45:11
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Emma

SV; Tack :) allt bra?

2010-07-16 @ 14:03:33
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0