HEEEEEEEEEEEEEEEJ

Jag vet att jag bara försvann. Men jag hann liskom inte säga hejdå. Jag och tjejorna åkte till hultsfred i lördags och kom hem igår natt. Det var planerat och allt men jag hann ändå inte säga hejdå till er. Packade i panik på lördags morgonen och tyckte att jag tog med mig skapligt bra med kläder. Inser direkt när jag kommit dit att jag hade inte ett ändå rätt på den punkten. Våra dagar var underbara med regn, bio, monopol, eka, och en massa bad (glömde, eller kanske förträngde lägga till godis i den punkten). Eves morfars stuga ligger precis vid vatten så vi har badat hur mycket som helst. Vi har dunkat i världens coolaste bil och vart på en del riktigt fina ställen. Trodde inte småland var så fint faktist! Vi var även på eclips (igen) fortfarande bra!
Tyvärr fick dom här dagarna allderles för fort och vi är hemma igen.

Idag har jag tagit igen den sömn som jag inte fått på ca. 2 veckor. Syster och halvard har ju haft min säng så har äntligen fått sova i min sng igen. Det var behövligt! Har bara gått och slöat idag, vart en sån dag bara. Imorgon blir det nog tjejorna!

Nu börjar det närma sig. Påriktigt närma sig! Så om ca en dag och 3 timmar och 22 minuter fyller jag år! ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR!

Kommentarer
Postat av: eve

väntar på mitt inläg.........

2010-07-29 @ 14:31:32
Postat av: Anonym

inlägg*

2010-07-29 @ 14:31:47
Postat av: michelle

sv:vad bra!<3

2010-08-16 @ 00:00:14
URL: http://llofgrenmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0