hej och välkommen värmebölja!

Japp då var de en ny dag då! eller min dag började för sex timmar sen men iallafall.. Idag vart det månsan igen! Såklart, med tanke på värmeböljan (eller visst kan man kalla de så?!) så är det väll självklart att man vill vara nära en sjö! Men det är en sak jag verkligen inte fattar?! vart är allt folk? förut har de jämt vart så att "alla" är där. men de är bara småbarns familjer nu. lite synd. men dom flesta är väll i brottet antar jag. eller kanske gör nå helt annat. vad vet jag?!;-)

Just nu är jag hos evelina med sally. Dom är nere och kollar på F.O.T.B.O.L.L., dom som känner mig vet att jag hatar fotboll!! bokstavligt talat. Men jag har faktist sett några matcher de här VM:et men nu börjar jag bli för rastlös.det är FÖR många matcher, det räcker nu!!Även om det enligt dom är en "jätte viktigt och jätte spännade match" Det ända jag pratar om är att jag vill se avsnitten av paradise hotell he-he.


det blidde en bild på mig och eve från i våras när vi hoppa de på stuttsis! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0