Hos evelina med michelle

Jag fick som jag ville slapp sitta hemma. Jag och michelle åkte hem till evelina. Skönt och inte sitta hemma själv! det är så fruktansvärt tråkigt! Vi har nu kollat på Harry Potter och finixorden. Tycker ju alla harry potter filmer är bra men den är lite seg tyvärr.

Just nu ligger vi bara och pratar om allt mellan himmel och jord. Samtidigt gör michelle ett försök till att  massera evelina. Jag vill inte påstå att det går sådär jätte bra. Dom har lite olika åsikter om hur en massör ska vara. Haha:-) Dom är rätt underhållande att se på faktist!

Snart börjar det bli dags att sova tror jag. Alla är helt utpumpade av energi så alla är ganska möra om vi säger så. Nu ska jag se vad dom andra håller på. dom försvann nyss:-(


klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0