Kalsup på kalsup

Just nu känns det som om hela jag är fylld med vatten. både magen och huvudet. Så många kalsupar jag jag fick idag kan inte vara nyttigt för kroppen! Hela jag skvalpar kan man nog nästan säga haha;-)
Mina små duknings försök idag kan jag inte på stå att dom blev lyckade, mer åt det andra hållet. Tror rätt många på månsan hade det roligt när jag och saskia försökte få till våra dykningar. Men det bjudert jag dom på! helt klart!

Det vart iallfall en super bra dag på månsan med ett super bra väder! Nu har det vart ett sånt här fint och vackert väder i nåstan 4 veckor! otroligt!
Jag kan inte hitta många nackdelar med det fina vädret, men det finns en. Och det är att de är så otroligt varmt på natten. Jag ligger och vrider och väder på mig, lakanet korvar sig och jag blir irreterad. Men det får gå, häldre att jag har det så här en svalt!



En bild vi tog för några dagar sen i månsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0