Lördag kväll

Oj oj oj, nu har jag komit efter här känner jag! Det är ick bra.. Har iaf haft super härliga dagar med tjejorna!

Igår kan jag säga er att jag och evelina var på ecklips den var super bra! Man känner verkligen stämningen i en bio salnong hur alla är förväntans fulla i början! Grymt! Det är någon som ligger högt på min födelsedags önske lista- twailaght filmerna! (borde kanske kunna stava till de innan jag skaffar dom hehe)

Nu kom jag nyss hem från månsan och har vart där med saskia, det var super skönt att bara vara där och softa och snacka lite. Synd bara att de inte är så roligt folk där:-(
Nu ska jag ta och kolla på paradise hotell (har kommit efter i det också..)

Till evelina- jag har inte glömt att jag ska göra ett inlägg om dig! det kommer jag lovar!;-)



Kommentarer
Postat av: josefine

twilight :)

2010-07-11 @ 09:42:29
URL: http://josefinebjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0