mAMMAS DAG

Jag håller på och spårar ur. Har inte bloggat på mycket länge. Men som sagt min stora syster är ju hemma här i svergie så då vill jag umgås så mycket jag bara kan med henne.

Under dagarna som gått har det vart 4 monopol "matcher". 1/4 vann jag överägset tom!
Jag har också hunnit kollat på hela första säsongen av one tree hil,l sen har det inte hänt så mycket mer.
Fick min fina spegel i tisdags och en rad andra möbler av Lisa-my. TACK!
I tisdags tog också axel körkort. Grattis till de bror!!

Dagens planer består av ett huvudämne, mamma det är hennes födelsedag så vi ska överaska henne med en grill oh lite annat. Men med det behövs även planering så. Nu ska jag ta och kolla på lappen lisa-my skrev och verkligen göra allt för att följa den!


klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0