twilight snart!

Då har vi vart på vårt älskade månsan igen.. det ligger oss varmt om hjärtat!
Där träffade vi vår efterlängtade saskia! hon har jag inte träffat på nästan en vecka så det kändes super bra! Men sen var saksia tvungen och åka hem för hennes kusiner är där, så drog vi också.

Just nu sitter jag med en huvudvärk (antagligen vatten brist..) och är hemma hos evelina. Eve duschar och sally åkte hem och bytte om, så just nu är jag själv.. stackars mig!! Hehe nej jag skoja bara, dom kommer antagligen tillbaka hoppas jag?!:-o Vi får se om Michelle kanske kommer kanske senare vi får hoppas iaf! Nu ska vi sätta på twilight och bara softa.





SOMMAR♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0