En bra dag i stockholm utan choklad

Om jag ska sammanfatta gårdagen lite kort så var det mycket soffprovning. Mycket olika smaker och självklart köttbullar för 16 kronor. Det är ungefär så man uppfattar IKEA. Och det var precis de vi gjorde! Vi kom hem med lite små saker. Köpte en lampa helt själv faktist! lite små stolt sådär. Sen såg jag en massa underbara möbler som jag önskar mig i födelsedag. Specielt spegeln!! Blev helt förälskad i en mörkbrun spegel!
Folk brukar ju säga att tonårs kärleken är den bästa, dock kan jag inte själv utala mig om de. Men jag tror nästan att jag hittade min på IKEA som en spegel. Lyckat? det beror ju på va man letar efter..


Idag har vi vart i stockholm och gått runt där lite. Först var vi på grönalund.Åkte inget, det är hemskt att åka tycker jag! Men halvard och lisa-my åkte. Men någonting som jag gjorde var och gå spökhuset, det hadde jag inte gjort förut på grönalund. Men om jag ska förklara kännslan att vara där inne så vart det en rejäl adrenalin kick för mig! Vi gick sist också så det kom ju så kallade "spöker" bakom oss hela tiden. Det slutade med att jag försökte släpa (bära?) ut lisa-my för jag var så rädd att någon skulle komma och ta henne haha! 
Dock var helt säker på att jag skulle komma hem med en jätte stor choklad ask. Men så blidde det icke. Var nog lite för själv säker när jag trodde de. Lisa-my tröstade mig med "tänk på hur mycket du skulle gå upp i vikt om du åt all choklad" då kändes det lite bättre. För det är de sista jag vill!:-)
Hade iallfall en super bra dag både igår och idag!
Nu ska jag ta och bara vara och sen sova. Det skulle vara riktigt skönt!



Hittade en bild på spegeln. Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv;Det är bara bra ,har dock lite ont i huvudet :/

2010-07-20 @ 12:17:19
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: My

Äsch! Enda anledningen till att du inte ville att dom skulle ta mig var ju att du skulle bli sist själv då! Jag tyckte mitt geniala förslag att stanna mitt i mörkret och vänta på nästa grupp så bi blev först var helt supert!!

2010-09-07 @ 21:17:19
URL: http://MyWikman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0