6:e november

Min statestik ser inte så jätte bra ut om jag får säga det själv, 3-6 personer som läser min blogg/dag. tycker synd om de 3 som gör de som, aldrig får någon uppdate. och förstår de som inte längre följer min blogg för man kan ju tycka att de inte är någon idé för jag bloggar ju aldrig?! Men ska faktist börja slänga upp ett inlägg per dag nu! 

Just nu sitter jag med en turban på huvudet och är i dalarna. Lyssnar på lite kent musik också, inte för att jag kan säga att han är bra, eller jo de är han. De är den hårda sanningen. Hur mycket jag inte vill tycka om hans musik har den blivit bra. *suck*.

Idag: Blir de bara hemma kväll med pappa och hans anna, får se om hennes son också kommer!:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0