10.36

Sitter nu nere i centralkapprummet efter en lång spanska lektion. Har egentligen stor lust och byta till svensk/engelska bara för de är så tråkigt. Men de känns ändå inte så värt. Ska bara hålla ut i 2 år till!
Min mage kurrar och jag känner mig rikgtit trött. Har varken ork eller lust och gå upp till biologin. Men de finns inget val, bara och göra. När man sitter såhär i centralkapprummet kännar man sig så uttittad. Visst är de bättre i 8:an än i 7:an. Men de går inte rikigt att komma ifrån. 

Var tänkt att jag skulle gå med mamma och simma ikväll och få lite fart på magmusklerna. Men jag hoppar nog de ikväll. Känner mig inte helt frisk heller. Så jonas kommer hem till mig istället och är med mig ett tag ikväll. (Skönt att slippa vara själv!) Jag saknar han!<3

nej nu ska jag biologia lite!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0