12 augusti

Okej jag erkänner jag är verkligen otränad.. Men fy så kul det var och spela igår, det gick faktist riktigt bra också att köra dubbel träningar, så det kändes bra och veta!
Senare på kvällen hade mamma fixat tacos så kolla vi på sex and the city ll!
super bra kväll!

Imorse möttes jag ev en stålande sol som gick in i mitt förnster,
hoppas bara det inte är kallt som jag tycker vår lilla stad börjar bli helt ärligt. '

Idag ska jag umgås med min fina pojkvän mer vet jag inte.
och bara så alla vet så är det KLARA-dagen idag!
Visste faktist inte om det själv men har fått sms och kort på morgon kvisten så det är det!!

försökte lägga in en bilf men gick inte så ni får klara er utan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0