trött och sliten

Idag måste jag säga att det faktist har vart lite synd om mig, eller ja i och för sig det beror ju helt på med vem/vad man gemför med.
En halsplåga som pågått i över 24 timmar har jag haft nu.
Och inte nog med det, jag spelade match nyss med de, (helt mitt ansvar, jag vet!) så nu har jag ännu ondare.
Vi får se om jag tar en sjuk dag imorgon.
Lite kort om matchen, 4-1 till dom. Kan inte riktigt påstå att det var ett orättvist resultat heller, surt känns det absolut!
Gjorde väll en del grejer som var helt okej men var absolut inte på tå!
Det känn iallafall otroligt skönt att komma hem och sätta mig med en kopp thé och lite terapi för psyket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0