kladdkaks orgasm?

har nyss bakat en kladdkaka med mina fina vänner, om man kollar referaten så verkara det vara en väldigt god kladdkaka..
Anonym sa...

DET HÄR VA SANNA MINA ORD DEN GODASTE KAKA JAG NÅGONSIN SMAKAT! I MINA 97 JORDSNURR! / BERIT ED FAMILJ.

 

NiGGaBoI sa...

Den ljuvligaste kakan min mun nånsin smakat på, det var nästan så jag en orgasm skulle få. 
Den är värd att baka, för det är en sensuell kaka. 
Jag är kär för kakan till himmelen mig bär!

 

Anonym sa...

MMMMMMMMMMMMMMMMM verkligen underbar ! MMMMMMMHHMMMMM en himelsk smak som jag aldrig kommer glömma till min "kärlekslek"!! MMMMMMM mina smaklökar ropar HALLELUIA elr hur de nu stavars ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0