nej jag är inte emo!

Är helt sjukt tjurig just nu haha.. varför? jo kolla här...
Igår kväll när jag inte kunde sova (haft problem med att sova den senaste tiden) så vart jag liiiiite bitter för att jonas inte var där haha.. (Men jag somna till slut så det är lugnt.)
Hade sett fram emot en stekig dag på älskade månas men skippar nog det om jag kollar ut på molnen..
Vaknade med världens halsont så jag vet inte om jag kan gymma idag.. :@£#!@!
Körde lagom hårt pass igår på överkroppp och jag har verkligen tappat allt där.. (kör mer ben än överkropp) så nu måste jag börja bygga en jävla massa på överkroppen.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

vad tusan gör man uppe såhär tidigt egentligen, borde inte vara lagligt :D men GODMORGON! och ha en bra dag!

2011-06-22 @ 10:18:48
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

varför kan du inte sovadå ? D:

2011-06-22 @ 11:39:51
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0