onsdag - 22.58

Jasså då satt man här på samma plats som igår kväll och farar lite för att jag inte ska kunna sova ikväll, tror det kommer kunna gå skapligt idag med tanke på att jag har feber. 

Vart absolut inget gym för min del idag. Åkte till Saskia en sväng och var allmänt osocial haha.. 
Vi gjorde mat och var allmänt slöa. Jag spelade the sims också!!

Sen har jag vart på affären med mamma, och, ja jag kanske borde säga tyvärr men så när jag går förbi godishyllan så står det "30 KRONOR KG" fan tänkte jag, och jag kände den där magiska kraften (som en magnet ungefär) och hade inte kraften att säga nej så det vart en godis påse med hem ändå,
trots att jag inte gymmat idag och blir helt spidad av allt socker!!
(vill absolut inte framstå som någon dietist eller något för det är jag absolut inte!!!!)

Morgon dagen kommer bara bestå av att vila! vila vila vila. Måste bli frisk tills kryssningen och midsommar!!
Jonas kommer nog förbi en sväng och pussar på mig, får hoppas på det iallafall!!


Saskia som står och steker korv :)


Jag tog över!


Underbara kvällsfika, kan inte påstå något annat!


Godiiiiiiiiiss!!!!

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- muuuuuuuuuuuuums!

2011-06-23 @ 02:05:26
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Om du stör dig på kommentarer likt denna så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

2011-06-23 @ 11:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0