Typ mormor seriöst inlägg, nej juste min mormor bloggar ju inte XD

Dåligt med uppdate den senaste dagen! Här kommer en summre i bilder på vad jag gjort.
Startade gårdagen med super god frukost med jonas!, efter frukosten så sa
jag "nej men ska vi lut sta oss lite?"
jonas "vad fan är det?!!!!!"
jag "typ gå och vila efter maten på dalmål"
när vi ligger i sängen och gosar så säger jonas "vad skönt det va och luta mamma lite"
Jag "va?"
Jonas "ja det där du sa"?
Jag "hahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!"
tyckte det va fett kul haha!!
jonas♥
Sen åkte jag för att träffa Saskia och Michelle, medan jag och saskia satt utanför ica såg vi hunden i körsätet på en brandbil. Haha stört skön hund!
Kände oss dock lite dumma som satt och tog kort på bilar utanför ica i våran hemstand.
Hoppas ingen såg oss!!


Tummen upp för michelle som joggade (sprang) ifatt oss när folk gick förbi!!
Gårdagens fett..
Dagens tur med Doris, (Jonas var inte någon bra fotograf så bilden vart suddig..)
Jag var dock mycket bättre och fick med en bild när både Doris och Jonas var beredda ;)
Underbara hund!!

Kommentarer
Postat av: saskia

hahahah, rubriken

2011-06-21 @ 21:04:55
URL: http://saskia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0