tillbaks!

God morgon alla glada! Imorse vaknade jag upp bredvid två glada  tjejer och tänkte "vad fan hände igår"..
Rädd som jag var sprang jag ut kan säga er att det var jävligt långt jag sprang!! Nu är jag äntligen hemma, fortfarande undrar jag hur jag hamnade där..
Ni som känner mig vet att hälften av den där historian är sann, ni som inte,
ni tror nog ganska mycket om mig just nu..
Men ärligt så vaknade jag faktist upp bredvid två glada tjejer, dock är dom mina bästa vänner så jag kände väl igen dom. Jag sprang inte heller hem för jag var redan hemma. Så där fick ni den verklikga historien!
Idag väntar degande i sängen och senare ikväll så ska jag på tjejkväll. Riktigt kul ska det bli!:-)
Min älskade jonas kommer hem till mig senare och sover här med mig ikväll!
Jag vet att det har vart enorm blogg torka de senaste dagarna/veckan, men jag tröttnar så sjukt fort. (Borde kanske inte säga det här?) Men jag ska verkligen hålla i det här nu för jag kommer säkert kunna skratta åt skiten sen om nått halvår och tänka "fan vad omogen jag va" fast jag inte är ett dugg mognare då. Det brukar sluta så haha!
Senare om ni har tur kan ni få några bilder från sportlovet som ni kan njuta av :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0