trött tjej!

Idag måste jag säga har vart en riktigt bra dag! Skolan var helt okej att komma tillbaks till, men jag ljuger om jag säger att jag inte längtar till nästa lov. Men det är varken långt kvar till påsklov och inte sommarlov heller!
Och vi får inte glömma skottland för den delen heller!
Så jag har ganska många små punkter som jag kan se fram emot!
Men som sagt dagen i helhet var väldigt bra, jonas kom hem till mig på eftermiddagen och vi myste lite. Sen åkte vi ner till gymmet (som var allderles för länge sedan jag besökte) och körde ett riktigt skönt pass må jag säga!
Jag måste faktist erkänna.. Jag tror jag håller på att falla med grupptrycket och börja kolla på big brother.
Vi får se hur jag gör men det finns stor risk att jag sätter på nått avsnitt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0